do kasy suma: 0,00 zł
Czas realizacji zamówienia

1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy:

1) Odbiór osobisty w siedzibie Sprzedawcywybranym Punkcie Odbioru;
2) Dostarczenie poprzez Partnera Handlowego - opcja dostępna wyłącznie w przypadku wykupienia dodatkowej usługi szkolenia w lokalizacji wskazanej przez Klienta oraz po wybraniu Partnera Handlowego z listy Partnerów Handlowych zamieszczonej w Formularzu Zamówienia.
3) Przesyłka kurierska – UPS

2. W przypadku wybrania opcji odbioru osobistego, Sprzedawca lub wybrany przez Klienta Partner Handlowy, po dokonaniu fiskalizacji Kasy, poinformuje Klienta o terminie, w którym Zamówienie będzie gotowe do odbioru. Klient jest zobowiązany do odbioru Produktu w terminie 5 Dni Roboczych od dnia otrzymania informacji o gotowości Zamówienia do odbioru. W celu odebrania zamówionych Produktów w wybranym Punkcie Odbioru konieczne jest podanie numeru Zamówienia unikalnego kodu oraz jego kwoty. wysyłanego do Klienta w wiadomości informującej o gotowości Produktów do odbioru.

3. Sprzedawca zobowiązany jest do wysłania Produktów objętych Zamówieniem, za pośrednictwem firmy kurierskiej, w terminie nie dłuższym niż 2 Dni Roboczych od dnia dokonania Fiskalizacji, z zastrzeżeniem ust. 5 poniżej.

4. Sprzedawca do Zamówienia dołączy fakturę oraz instrukcję obsługi Kasy wraz z kartą gwarancyjną.

5. W przypadku Zamówienia Produktów wraz z Dodatkową Usługą, Klient może wybrać opcję:

1) Odbioru osobistego w siedzibie Sprzedawcy Punkcie Sprzedawcy;
2) Dostawy Produktów w terminie, o którym mowa w ust. 31 powyżej wraz z ustaleniem późniejszego terminu wykonania Usługi Dodatkowej;
3) Dostawę Produktów przez Partnera Handlowego, wybranego do wykonania usług, o Sprzedawcy w terminie wykonania Usługi Dodatkowej.

6. Klient jest zobowiązany do odebrania Produktów bez zbędnej zwłoki. Przesyłki kurierskie nieodebrane w wyznaczonym terminie, zostaną zwrócona do Sprzedawcy.

7. Sprzedawca wezwie Klienta do odebrania zakupionych Produktów w dodatkowym terminie nie dłuższym niż 10 Dni Roboczych od dnia otrzymania wezwania. Wezwanie zostanie wysłane na adres e-mail Klienta wskazany przez niego podczas składania Zamówienia. Nieodebranie Produktów w wyznaczonym terminie będzie skutkować obciążeniem Klienta dodatkowymi kosztami bezumownego przechowywania Produktów w wysokości określonej w wezwaniu.

8. W momencie dostarczenia Produktów do Klienta jest on zobowiązany do potwierdzenia dostawy Produktów, sprawdzenia kompletności dostawy oraz ewentualnych wad lub uszkodzeń Produktów. W przypadku dostarczenia Produktu niekompletnego lub zawierającego uszkodzenia, Klient jest zobowiązany niezwłocznie zgłosić dostrzeżone wady lub braki kurierowi lub osobie wydającej Produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl