
Klient może skorzystać z następujących metod dostawy:
1) Odbiór osobisty w siedzibie Sprzedawcy;
2) Dostarczenie poprzez Podmiot Fiskalizujący- opcja wyłącznie dostępna w przypadku wykupienia Dodatkowych Usług.
3) W przypadku wybrania opcji odbioru osobistego, Sprzedawca, po dokonaniu fiskalizacji Kasy, poinformuje Klienta o terminie, w którym Zamówienie będzie gotowe do odbioru. Klient jest zobowiązany do odbioru Produktu w terminie 7 Dni Roboczych od dnia otrzymania informacji o gotowości Zamówienia do odbioru. W celu odebrania zamówionych Produktów konieczne jest podanie numeru Zamówienia oraz jego kwoty.
Sprzedawca zobowiązany jest do wysłania Produktów objętych Zamówieniem, za pośrednictwem firmy kurierskiej, w terminie nie dłuższym niż 2 Dni Roboczych od dnia dokonania Fiskalizacji, z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej.
Sprzedawca do Zamówienia dołączy fakturę oraz instrukcję obsługi Kasy wraz z kartą gwarancyjną.
W przypadku Zamówienia Produktów wraz z Dodatkowymi Usługami, Klient może wybrać opcję:
1) Odbioru osobistego w siedzibie Sprzedawcy, wyłącznie w przypadku, gdy Sprzedawca został wybrany przez Klienta jako Podmiot Fiskalizujący;
2) Dostawy Produktów w terminie, o którym mowa w ust. 2 powyżej wraz z ustaleniem późniejszego terminu wykonania Usług Dodatkowych;
3) Dostawę Produktów przez Podmiot Fiskalizujący w terminie wykonania Usług Dodatkowych.
Klient jest zobowiązany do odebrania Produktów bez zbędnej zwłoki. Przesyłki kurierskie nieodebrane w wyznaczonym terminie, zostaną zwrócona do Sprzedawcy.
Sprzedawca wezwie Klienta do odebrania zakupionych Produktów w dodatkowym terminie nie dłuższym niż 10 Dni Roboczych od dnia otrzymania wezwania. Wezwanie zostanie wysłane na adres e-mail Klienta wskazany przez niego podczas składania Zamówienia. Nieodebranie Produktów w wyznaczonym terminie będzie skutkować obciążeniem Klienta dodatkowymi kosztami bezumownego przechowywania Produktów w wysokości określonej w wezwaniu.
W momencie dostarczenia Produktów do Klienta jest on zobowiązany do potwierdzenia dostawy Produktów oraz sprawdzenia kompletności dostawy. W przypadku dostarczenia Produktu niekompletnego lub zawierającego uszkodzenia, Klient jest zobowiązany niezwłocznie zgłosić dostrzeżone wady lub braki kurierowi lub osobie wydającej Produkt.